loading...
نوجوان امروز
a-o بازدید : 0 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

 

نیمه شب پریشب گشتم دچار کابوس

دیدم به خواب حافظ توی صف اتوبوس

گفتم سلام حافظ گفتا علیک جانم

گفتم کجا روی تو؟گفت والله خود ندانم

گفتم بگیر فالی گفتا نمانده حالی

گفتم چه گونه ای تو گفتا در بند بیخیالی

گفتم که تازه تازه شعروغزل چه داری

گفتا که میسرایم شعر سپیدباری

گفتم زدولت عشق ؟گفتا که کودتا شد

گفتم رقیب پس چی؟گفتا که کله پا شد

گفتم کجاست لیلی؟مشغول دلربایی؟

گفتا شده ستاره در فیلم سینمایی

گفتم بگو زخالش؟آن خال آتش افروز

گفتا عمل نموده دیروز یا پریروز

گفتم بگو زمویش گفتا که مش نموده

گفتم بگو زیارش گفتا ولش نموده

گفتم چرا؟چگونه؟عاقل شدست مجنون؟

گفتا شدید گشته معتاد گرد افیون

گفتم کجاست جمشید؟جام جهان نمایش؟

گفتا خریده قسطی تلویزیون به جایش

گفتم بگو زساقی حالا شدست چه کاره؟

گفتا شدست منشی در دفتر اداره

گفتم بگو ز زاهد آن راهنمای منزل

گفتا به من که بردار دستت را از سر دل

گفتم زساربان گو با کاروان غمها

گفتا آژانس دارد با تور دور دنیا

گفتم بگو زمحمل یا از کجاوه یادی

گفتا پژو دوو بنز یا گلف نوک مدادی

گفتم که قاصدک کو؟آن باد صبح شرقی ؟

گفتا که جای خود را دادست به فکس برقی

گفتم بیا زهدهد جوییم راه چاره

گفتا به جای هدهد دیش است و ماهواره

گفتم سلام مارا باد صبا کجا برد؟

گفتا به پست داده آورد یا نیاورد؟

گفتم بگو زمشک آهوی دشت زنگی

گفتا که ادکلن شد درشیشه های رنگی

گفتم سراغ داری میخانه ای حسابی

گفتا آنچه بودست گشته چلو کبابی

گفتم شراب نابی تو دست و پا نداری؟

گفتا به جایش دارم وافور با نگاری

گفتم بلند بوده موی تو آن زمانها

گفتا که حبس بودم از ته زدند آن را

گفتم شما وزندان؟حافظ مارو گرفتی؟

گفتا ندیده بودم هالو به این خرفتی...!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 419
  • کدهای اختصاصی

    فال حافظ



    

    داستان کوتاه

    داستان کوتاه

    ساخت کد موزیک



    بازی آنلاین



    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    

    گالری عکس

    Pichak

    جدول لیگ لیگ دسته یک ایران

    مشاهده جدول کامل لیگ دسته یک ایران

    Pichak

    جدول لیگ دسته یک ایران

    مشاهده جدول کامل لیگ دسته یک ایران

    Pichak

    جدول لیگ برتر ایران

    مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

    Pichak

    جدول لیگ فوتسال ایران

    مشاهده جدول کامل ليگ فوتسال ايران

    Pichak

    مشاهده جدول کامل ليگ بوندسلیگا آلمان

    مشاهده جدول کامل ليگ بوندسلیگا آلمان

    Pichak

    جدول لیگ برتر ایتالیا سری آ

    مشاهده جدول کامل ليگ برتر ایتالیا سری آ

    Pichak

    جدول لیگ فرانسه لوشامپیونا

    مشاهده جدول کامل ليگ فرانسه لوشامپیونا

    Pichak

    مشاهده جدول کامل ليگ لالیگا اسپانیا

    مشاهده جدول کامل ليگ لالیگا اسپانیا

    Pichak

    جدول لیگ برتر اسپانیا (لالیگا)

    مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

    تعبیر خواب

    <

    فال انبیاء

    قالب وبلاگ

    
    پیچک دریافت کد ذکر ایام هفته برای وبلاگ


    ساعت فلش

    

    لوگوی سه گوش

    

    پیچک

    .

    کد جمله تصادفی

    کد جمله تصادفی

    قالب وبلاگ

    کد حدیث

    کد حدیث

    قالب وبلاگ

    قالب وبلاگ

    قالب وبلاگ

    کد جمله های دکتر شریعتی

    کد جمله های دکتر شریعتی

    دریافت کد اوقات شرعی

    تقویم شمسی

    ابزار وبمستر

    ابزار وبلاگ

    دنياي كد آهنگ پسر جهنمي

    مرجع کد آهنگ


    صدایاب